Chemija
Chemija (gr. χημεία > chymos – skystis) – mokslas apie cheminius elementus bei jų sudaromų vieninių ir sudėtinių medžiagų struktūrą, savybes ir kitimus, vykstančius cheminių reakcijų metu.(Vduamžiu alchemikai chmija vadino menų kurio pagalba galima tirbdyti medžiagas ir betkokį metala paversti auksu)
Pagrindinis chemijos uždavinys – suprasti medžiagos prigimtį. Pagrindinis būdas, taikomas šio uždavinio sprendimui – medžiagos skaidymas į paprastesnius komponentus ir naujų medžiagų sintezė. Taip buvo sukurta daug medžiagų, kurių negalima sutikti gamtoje.O tuo tarpu vidažiaias chemijos uždaviniai ir siekiai buvo: a) sukurti vumiversalų tirpklį kuris galiėtų ištirpinti bekokia medžiagą . b)rasti buda betkokį metala paversti auksu
Šiuo memetu chmikai naudojasi pažangais pietaisais ,o viduramžiu alchemikai naudojo tokius netikslius pritaisus paz. Viduamžiu alchmikų naudotomis svaestyklėmis mus dienomis niekas net bulviu nesvertu. Todėl nenuostabu kad Ju išvados yra labai nepatikimos.
Atižaiau patyrinėjus alchmikų darbus kiaikurie jų bandymai gali pasirodyti jokinki
Pavyždžiuj apie drobės savieka suvandeniu ir t.t. Viduamžiais atliktų bandymų bei
Įvarių jieškojimų (pvz. Filosofinio akmens jieškojimai) ir šiuolaiakinės chmijos palyginimas butų gan sunkus arba visai neimanomas . Tačiau palyginimas bendrais brožaias būtu įmanomas . Kogero esminis ir pats svarbiausiais skritumas
Yra tai kad vidamžiūžų alchmikai turėjo du esminius tikslus sukurti universalų tirpklį ir atrasti vadnamaji filososfinį akmenį ,o šiuolaikinė chmija siekia tirti chminius elementus ju savybes ir tarpusavio savikas taipat kurti,o kartu ir tirti
Naujas medžiagas. Kitaip tarian šiuolaikiniai chmijai rūpi konkretaus elemto savybės ir įvariu elmentų trapsavio saviekos .Šiuolaikinė chmija siekia visapusisko pažinimo o ne tam tikrū griežtai apibrėžtų tikslų prišingai negu viduamžiu alchemikai .Butentt čia ir yra visas šiuolaikinio mokslo pranašumas.
Susitelkus įviena proglema mažiau kriepi dėmesi į kitas neka mažiau svarbesnes.
Įpač jiegu tos proglemos yra nesiprnžiamos(pvz. universalus tirpiklis) tad suistelkime į visapuska pažinima . Šia mintimi aš norėčiua biakti šį kuklu samprotavima.